Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić […]
Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić […]
Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić […]
Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić […]
Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić […]

Fotografowanie Pana Jana Englerta przy pracy – przyjemność i zaszczyt wielki. Niesamowity jest. Tytan. Gdański Teatr Szekspirowski gości Teatr Narodowy co wiąże się z możliwością obserwacji Englerta w trzech rolach – dyrektora teatru, reżysera i aktora w jednej osobie. Za mały jestem aby pisać o warsztacie Mistrza. Mogę jedynie podzielić się dwoma wrażeniami. Pierwsze jest takie, że jeszcze przed wejściem na próbę, przez zamknięte drzwi słuchać że to ON. Ten głos przenika ściany i drzwi. Mocny i czysty. A po drugie… On emanuje klasą. Wydając polecenia, instrukcje, sugestie robi to z wielkim spokojem. Łagodna władczość. Bez histerii, chimer. Rzeczowo, konkretnie i spokojnie. Klasa.

#ilovemyjob

(Na zdjęciach: „Dowód na istnienie drugiego” reż. M.Wojtyszko – na próbie reżysera zastępował J.Englert)

About the author

  • Olo Walicki
    Olo Walicki
  • Mikołajki
    Mikołajki
  • Udręka Życia
    Udręka Życia

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>